Σάββατο 2 Μαΐου 2009

Θα λατρεύατε ένα θεό με το όνομα Πιπί;

Πιπί ονομάζεται το υποανάπτυκτο θεάκι Γιαχβέ-Ιεχωβάς-Πιπί-Ιάω-Ιεωα (יְהֹוָה).

Χριστιανοί, Εβραίοι και Μουσουλμάνοι αφήστε τις μ****τριχες που έχετε για θεό. Αγκαλιάστε την αγάπη και δεχθείτε την παντοδυναμία του ΘΕΟΥ-ΔΕΝΤΡΟ.

Η απόδειξη:

http://el.orthodoxwiki.org:

"Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η μορφή του τετραγράμματου με τους ελληνικούς χαρακτήρες ΠΙΠΙ (εβρ. יהוה), η οποία αποτελεί παλαιογραφική απόδοση του τετραγράμματου την οποία χρησιμοποίησαν ελληνόφωνοι που δεν γνώριζαν τα εβραϊκά. Όπως σημειώνει ο Κωνσταντίνος Οικονόμος:

"Εντεύθεν αμαθείς τινες της εβραΐδος βλέποντες...τα εβραϊκά ταύτα στοιχεία παρόμοια προς τα ελληνικά ΠΙΠΙ, ανεγίνωσκον την λέξιν πιπί... Ομοιάζουσι δε ταύτα τα γράμματα προς τα του εβραϊκού τετραγραμμάτου...αυτοί δε οι ερμηνείς, οι Ο', το τετραγράμματον ηρμήνευσαν 'Κύριος'"( Κωνσταντίνου Οικονόμου του εξ Οικονόμων, Περί των Ο' Ερμηνευτών της Παλαιάς θείας Γραφής, τόμ. 2ος, Αθήνησιν 1845, σελ. 596-597)."

3 σχόλια:

  1. Ώπα! Κι άλλη εκκλησία! count me in!

    είμαι πολύ θρήσκο άτομο, εγώ! μην κοιτάς που με διαβάλλουν! έχω και δική μου εκκλησία, αμ πως! αλλά συμμετέχω και στον αλλωνών (μην τύχει και προσκυνάμε λάθος θεό... να τους καβαντζώσουμε όλους!)

    Ωραίος ο θεός σας, πράσινος, δροσερός, φίλιος προς το περιβάλλον... συντάσσομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την ευλογία του ΘΕΟΥ-ΔΕΝΤΡΟ να έχεις.

    Ελπίζω να ΡΙΖΩΣΕΙ η πίστη μέσα σου!

    Παρακαλώ πολύ να βάλεις το banner (βλ. δεξια) στο πάτο σου. Μόνο έτσι θα νιώσεις την χάρη του ΘΕΟΥ-ΔΕΝΤΡΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΜΑΙ ΣΑΛΤΑΡΙΣΤΗΣ!!!

    ΕΧΩ ΣΑΛΤΑΡΕΙ!!!

    ΚΑΨΕ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!

    ΜΠΟΡΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή